Вторник, 15.07.2025, 00:50
Всё о политике
Главная | Каталог статей Добавить в закладки!
Меню сайта
Категории раздела
Новости БЮТ [537]
Новости Партии Регионов [127]
Новости организации "Фронт Перемен" [475]
Видео [4]
Новости Украины [138]
Наш опрос
Кого вы поддерживаете на президентских выборах?
Всего ответов: 946
Владельцам сайтов
Лучше получать по 1% от усилий 100 человек,
чем 100% только от своих собственных усилий.
J. Paul Getty
Тут могла быть Ваша реклама
Главная » Статьи » Новости БЮТ

БЮТ закликає Партію регіонів утриматися від негативної рекламної кампанії
Ще жодний прем’єр-міністр не зазнавав такої жорсткої критики з боку опозиції, Президента та ЗМІ, як чинний глава Уряду Юлія Тимошенко.

Сама Прем’єр та очолювана нею політична сила з повагою та терпінням ставляться до права ЗМІ критикувати владу.

На відміну від Партії регіонів, наша політична сила не володіє загальнонаціональними телеканалами, не впливає на їхню редакційну політику, не режисує жодних ток-шоу. В той же час «регіонали» не просто нав’язують свою волю ЗМІ, які належать її однопартійцям, а робить це зухвало, чи говорячи мовою телевізійників, наживо. Факти очевидні, і визнані самими «регіоналами». Позаминулого тижня ошелешена країна стала свідком того, як у програмі «Шустер Live» на ТРК «Україна» (власник - один із лідерів ПР) галаслива група дурно вихованих нардепів від ПР по-суті відібрала у ведучого право вести програму й вивалила на глядачів всі залаштункові подробиці організації ефіру.

Щоб відвернути увагу громадськості від фактів справжньої цензури, ПР розгорнула наклепницьку кампанію щодо рішення суду про заборону до поширення антирекламного ролика про Юлію Тимошенко.

Це рішення спирається на чинне рекламне законодавство, яке забороняє негативну рекламу.

Воно жодним чином не порушує права громадян на критику Уряду в засобах масової інформації.

Партії регіонів, перш ніж відкривати скриньку Пандори, слід замислитися над багатою на непересічні події біографією власного лідера, яка дає багато креативного матеріалу для негативної контр-реклами. Взірцем може бути любительський ролик, який з’явився на Ю-тубі.

Не так вже й багато потрібно зусиль, аби зробити його професійно й запропонувати всім телеканалам, а потім вислухати думку ПР про свободу критики на адресу Януковича.

В БЮТ вважають, що реклама повинна пропагувати позитивні риси політиків. Ми сподіваємось, що штаб ПР все ж таки спроможний відшукати в Януковичі щось хороше, добре і корисне для країни.

Лише акцент на позитиві дозволить суспільству уникнути брудної рекламної війни на телеканалах.

Источник: http://byut.com.ua/ua/news/detail.php?ID=84768


Категория: Новости БЮТ | Добавил: Journalist (05.10.2009)
Просмотров: 378 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 2
2 helious  
0
Сам смысл рекламной компании Януковича сильно изменился с прошлых выборов. Если тогда он говорил: "Мы сделаем..." "Мы сможем" "Вместе..." . То сейчас только сочувствие вызывает smile Как маленький ребёнок которого родители обидели и он к бабушке пошёл smile

1 Imperator  
0
А может это не негативная реклама, а просто напросто, констатация факта? Ведь Юлия Владимировна давно пудрит народу мозг своими красивыми речами, а на самом деле ничего не делает...

Имя *:
Email *:
Код *:
Помогите сайту
U268896420072
R376230495561
Z352648267251
Пользовательского поиска
Реклама
Copyright MyCorp © 2025 Сайт управляется системой uCoz